onsdag 27 april 2011

Rabies?

Vad det är exakt vet jag inte så noga, men Matte vill nu att jag ska erkänna här att jag beteer mig som en fullständig galning eller mer som en rabiessmittad stortoka...


Jag vet inte det jag...

men de senaste dagarna har jag faktiskt kommit på att det är kul att småjävlas lite..

och jag kan erkänna att jag faktiskt gärna ger Matte en match i att


*öppna ytterdörren själv

*sticka ut snabbt som en rem när Matte säger Nej

*Så fort Matte tar av mig kopplet så drar jag som en rem..en riktigt divig, mallig "kolla kolla kolla på mig"-rem

*På vissa platser skiter jag fullständigt blanka tusan i att hon lockar alls

*Bita henne i armar, händer och nypas i baken

*Hoppa, studsa, skälla

*Ta saker

*Tugga sönder saker


Matte önskar i dessa dagar att jag än en gång ska vara "liten o söt" som här





Jag är ju dock stor o snygg nu, som tur är känner jag Matte väl;


Varje kväll när jag somnar sked med nosen på hennes arm är allt förlåtet!


Foto: Kennel Min-Min Light




1 kommentar:

  1. Underbara Carmen!!! Måste säga att du vinner nog över din syster, men bara lite. Är det kanske 1 års trots, eller? Grattis på dig och alla andra i X-man kullen. I dag har ni blivit 1 år; tänk vad tiden går, det var som igår när vi såg åtta små flodhästar söka sig till mamma Sambas tuttar! GRATTIS!!!!! Maria BdJ

    SvaraRadera