lördag 18 december 2010

Jul!

Så lackar det mot jul och kommande vecka är väl som vanligt årets mest hektiska.

Vi återkommer med bättre uppdateringar när vi får långledigt under julhelgen och Matte slutar ränna runt hela huset med dammtrasa, julpynt och konstiga träd som nu ska vistas inomhus (återstår att se om jag lyckas roa mig med den där granen, bocken han har redan blivit av med sin bakdel ;)

Tills dess vill vi passa på att önska Er Alla;

EN RIKTIGT GOD JUL
&
ETT GOTT NYTT ÅR!
..och några särskilda julkramar vill vi skicka till mamma Samba, hela min flock hemma på kennel Min-Min Light och mina kennelmattar Marie & Wanja m familj.

Vi firar jul hemma hos mormor & morfar (fast morfar säger ibland barskt att jag ska få stanna hemma då han oroar sig för att inte få ha julskinkan ifred..jag är aldrig så snabb som när det kommer till att tjuva nämligen) och det ryktas om att det ska komma en konstig man med vitt skägg som ska ha paket till och med till mig. Jag som älskar att riva sönder saker älskar att öppna paket. Så min & Mattes första jul står för dörren och det är så spännande (Matte tycker nog mest att det är jobbigt då jag ska leka med alla nya "pynt" som sätts fram).

Året 2010 går till historien som året då Matte trotsade alla "experter" och Äntligen blev med Irl. Setter!

Och det skulle visa sig bli det bästa hon gjort- För hon fick ju mig, sin egna lilla prinsessa!

1 kommentar:

  1. Önskar er en underbar jul :) Och jösses vad den lilla har växt, hon ser ju helt underbar ut ;))
    Kramar på er!
    /Wanja

    SvaraRadera