fredag 20 augusti 2010

Roadtrip tillbaka till Väst

Hejsan på Er!

I onsdags började plötsligt Matte att packa. En massa människosaker skulle ner i väskor. Inte nog med det. Mina saker blev också nerpackade. Mat, godis, tuggben, leksaker, koppel, skålar, komposthagen och fäll..allting stuvades in i bilen och så åkte vi. Jag hoppade gladeligen in i bilen som vanligt, vinkade hej då till Mormor & Morfar som stannade hemma och tog hand om kissorna och sen åkte vi. Och oj, vad vi åkte! Hela kvällen och HELA natten. Jag fick komma ut och nosa i Umeå & Härnösand och sen somnade jag gott för resten av natten och vaknade först i Alingsås. 14 timmar tog det oss och sen var vi framme i Göteborg igen.

Igår var vi alla trötta. Jag fick gå en lekrunda i skogen och springa på gården samt besöka en stooooor hundtillbehörs affär. Sen stannade vi bara hemma på gården och i soffan där jag sov sked med Matte & Husse i två timmar (kan de så kan minsann jag) innan vi gjorde kväll tidigt.

I morse gick vi en tur i parken och på väg hem hade jag den stora lyckan att träffa två setterkompisar. Oj så lycklig jag blev! Dessutom kände de min pappa och brukade hälsa på där. Jag fick leka i en stor inhägnad hage (konstig sak det där, här nere finns det stängsel runt ängarna) tillsammans med dom. Ni må tro att jag blev nöjd och somnade bums när jag kom hem.

Snart ska vi åka och hälsa på min Kennelfamilj igen och som Vi längtar till vi får träffa alla igen!
Matte ska också ta med mig till Skåne, så Maria & Paco om ni ser detta lämna gärna mail el dyl så vi kan kontakta er!

I brist på kamerasladd (fortfarande) bjuder vi idag på en bild (tillhörande minminlight.se) av mina vackra föräldrar!

Min mamma Samba med Wanja och pappa Mio med Ann.


Visst är de snygga!?!?!

1 kommentar:

  1. Fattar inte hur du kunde köra hit på 14 timmar!!! Vi längtar så efter att träffa både Carmen och er. Visst är Carmens föräldrar snygga, och hon kommer bli minst lika tjusig :-)) Ska höra med Maria om det är ok att lämna ut numret men det är det säkert, så då kan ni ringa när ni åker till Skåne om ni inte redan varit där!
    Kram, vi ses på söndag!

    SvaraRadera