lördag 21 augusti 2010

Utflykt till Björlanda

Igår ville Matte ut till havet. Vädret var inte det allra hetaste men desto bättre för mig givetvis som gladeligen upptäckte den konstiga smaken av salt vatten och alla klippor att klättra på. Husse tog fram mobilen och fotade och fotade och fotade.

Jag pausar på klippan och spanar in de där konstiga typerna som färdades på vattnet med ett segel och bräda...
Som sagt...jag är Mattes lilla filosof, jag kan sitta o spana i timmar, likväl som jag gossar upp mig vid Matte.

Åh! Äntligen dags för fika! Matte mummsar och jag får smaka! Men attans vad fort påsen blev tömd..jag letar fler!

Så här fint sitter jag alltid när det vankas levergodis! ;)

1 kommentar:

  1. Vad hon växer... kan du ta hem lite havskräftor... ja nå de ruttnar väl innan du är i Stockholm.

    ha det så bra så ses vi snart

    Kram

    SvaraRadera